GWARANCJA I WYMIANA, 100% ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Wszystkie części które posiadamy w ofercie są sprawne i sprawdzane przed wysyłką towaru. W przypadku niektórych części nie mamy możliwośći sprawdzenia ich działania ze 100% pewnoąscią.
W wyjątkowych przypadkach zdarza się że część dociera do klienta niesprawna w takim wypadku należy przy kurierze wypełnić formularz/protokół szkody by móc dochodzić potem odszkodowania od firmy kurierskiej.
Dodatkowo każda część objęta jest 30 dniową gwarancją rozruchową (jeżeli nie napisanow inaczej w ofercie).
W przypadku zastrzeżeń dotyczących otrzymanego towaru w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z działem reklamacji 575 495 444.
Dział reklamacji pomoże ustalić przyczyny zaistniałej sytuacji oraz wybrać najlepszy sposób reklamacji, w wielu przypadkach proponujemy wymianę części na inną dostępną.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, kupującemu przysługuje 14 dniowy okres (licząc od dnia otrzymania towaru) na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od chwili otrzymania reklamowanego towaru.
W przypadku zwrotu lub wymiany części na inną prosimy o wypełnienie poniższego formularza i dołączenie go do przesyłki.
Firma zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru przesyłek wysyłanych „za pobraniem”.
Reklamacje prosimy wysłać na adres naszej siedziby:
Japan Car Mirosława Triki
ul. Gerberowa 23
92-739 Łódź
Prosimy pamiętać że nie odbieramy przesyłek pobraniowych.